۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۹:۱۳

یزدانی خرم در گفتگو با مهر:

آماده بازگشت به كشتی هستم/ بايد به نيروهای مجرب و توانمند تكيه كرد

آماده بازگشت به كشتی هستم/ بايد به نيروهای مجرب و توانمند تكيه كرد

رئیس سابق فدراسیون کشتی گفت: با سابقه 23 سال مدیریت فدراسیون های ورزشی و به عنوان یک خدمتگزار نظام آماده خدمت به ورزش اول کشور هستم.

محمدرضا یزدانی خرم در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: به عنوان یک خدمتگزار نظام بیش از دو دهه در فدراسیون هاي کشتی و والیبال خدمت کردم و در این مدت تجربيات گرانبهایی را به دست آوردم. مطمئنا با توجه به تجاربی که در این سالها کسب کرده ام، آماده خدمت دوباره در اين عرصه هستم.

یزدانی خرم در مورد اینکه گفته می شود مدارک وی از سوی فدراسیون برای حضور در مجمع انتخابات به وزارت ورزش و جوانان ارسال شده، اظهار داشت: 6 سال در فدراسیون کشتی مدیریت کردم و به هرحال شناخت خوبی از خانواده بزرگ کشتی ایران دارم. این رشته قهرمانان و پیشکسوتان بزرگ و قابل احترامی دارد که باید از تجارب و نظرات آنها بهره مند شد.

وی تصریح کرد: به عنوان یک خدمتگزار سالها در خدمت ورزش اول کشور بودم و خیلی چیزها آموختم و در صورت فرصت حضور در مجمع، امیدوارم بتوانم رای اعضای مجمع به عنوان بازوان پرتوان کشتی ایران که شامل روسای هیات های کشتی هستند را به دست آورم.

یزدانی در پایان خاطر نشان کرد: در صورت حضور در فدراسیون امیدوارم با همکاری نیروهای توانمند و فعال در تمامی زمینه ها از جمله مسائل فنی کار را به شکل خوبی پیش ببریم و از سوی دیگر  کشتی ایران را از نظر جایگاه بین المللی در فیلا به نقطه ایده آل برسانیم.

نشست مجمع عمومي فدراسيون كشتي روز اول آبانماه برگزار مي شود كه محمدرضا يزداني‌خرم يكي از كانديداهاي احراز پست رياست فدراسيون است.

کد خبر 2155233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha